• ERVARINGEN

    "De verpleegkundige was erg vriendelijk en professioneel.

    Zeer bedankt voor jullie service.

    In de volgende vakantie zal ik zeker terugkeren in jullie centrum."

    mevrouw B.

    januari 2025

  • Een verbetertip of klacht melden

    Wij vinden het belangrijk om dialysezorg van hoge kwaliteit te leveren. Toch kan het voorkomen dat er iets niet naar uw wens gaat. Het is belangrijk dat u dit direct aan onze medewerker meldt. Dan kunnen wij er gelijk op inspelen.

    Het kan zijn dat u dit moeilijk vindt of dat u achteraf vindt dat u niet naar behoren bent behandeld. In dat geval kunt u uw klacht of suggestie aan ons doorgeven via het Contactformulier op deze website of door een mail te sturen naar rockanje@dialyseklinieknederland.nl. Wij nemen uw klacht in behandeling volgens de Wet kwaliteit, klachten en geschillen zorg (Wkkgz).

    Na ontvangst van uw klacht neemt onze klachtenfunctionaris contact met u op. Wij bekijken dan samen of we tot een oplossing kunnen komen. U hoort ook wat de vervolgstappen zijn.  Wij registreren de klacht en starten een onderzoek. Na afronding hiervan ontvangt u een gemotiveerde reactie. Wij beschouwen klachten als belangrijke kansen om onze dienstverlening en de relatie met u te verbeteren.

    Dialyse Kliniek Nederland is aangesloten bij het onafhankelijke Klachtenportaal Zorg. U kunt ook altijd direct met hen contact opnemen via info@klachtenportaalzorg.nl.